فرات - پایگاه اشعار مذهبی

فرات سرور آب های دنیا و آخرت است و آب دو ناودان از ناودان های بهشت در آن جاریست

فرات - پایگاه اشعار مذهبی

فرات سرور آب های دنیا و آخرت است و آب دو ناودان از ناودان های بهشت در آن جاریست

✜ حــسـن تـب دارد، در خـواب گویـد نــزن سیـلـے 【ستمــگـر】 درد دارد):˙·٠•●♥

آخرین مطالب

مادر من

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷ ق.ظ
ای عشق شما تنیده در پیکر من
پیچیده و ریشه کرده در باور من

رخصت بدهید لحظه ی آخر عمر
یکبار بگویم به شما

مادر من...


  • جواد نصیر

نظرات  (۷)

داغت که با سکوت سبکتر نمیشود
 حرفی بزن جواب که با سر نمیشود
 تعریف کن از اول تنهایی ات بگو
 از "هیچکس برای تو مادر نمیشود!"
از آفتاب آن طرف شهر، از اُحد
 از "اشک زیر سایه" که دیگر نمیشود!
از مردم، از عیادتشان، راستی بگو
 کی گفته بود«فاطمه بهتر نمیشود»؟
...
با آیه آیه، آیه ی عمرت نوشته ای
بیخود مقام فاطمه کوثر نمیشود
میخواهم از غمت نخورم بر زمین ولی
هر بار میرسم جلوی در، نمیشود
 در بسترت به چشم من انگار زینبی
 آدم سه ماهه اینهمه لاغر نمیشود
من هیچ محض خاطر این بچه ها بمان
باشد!؟
دوباره فاطمه با سر:
_نمیشود!
  • کنیز آل محمد
  • :(
    رسم شد روی زمین بعد از پیمبر سوختن / رسم شد پهلو شکستن، جور دیگر سوختن / سوختن چیز قشنگی نیست اما می شود / پای عشقی یک نفس از پای تا سر سوختن/ سوختن زیباست اما باز چیز دیگریست / ذرّه ذرّه مثل زهرا پای حیدر سوختن /هرکسی یک جور می سوزد به رسم عاشقی / یاس اما دوست می دارد معطر سوختن / سبقت از هم می گرفتند و علی می دیدشان / فاطمه همراه با دیوار و در، جان سوختن / هرکه عشقش بیش، دردش بیش، سوزش بیشتر / می پسندد دوست اینجا شعله ورتر سوختن............یا زهرا(س)
  • بچه مسجدی ها
  • سلام از وبلاگ شما بسیار استفاده کردم .شاید باورتان نشود اما حداقل یک بار تمام مطالب و آرشیوها را خواندم.
    در صورت امکان اجازه استفاده از مطالب برای وبلاگ بچه مسجدی ها را می خواستم.
    یک سئوال هم دارم:اشعار و نوشته ها متعلق به شماست؟
  • بنت الهدی حسینی
  • عالی بود.

     

    یا زهرا

    سلام
    دفتر ثبت اشعار رضا حسن پور افتتحاح شد.
    باشعر ورودیه کربلا بروزیم.
    سلام لطفا به کار در این وبلاگ و ارسال مطالب جدید ادامه دهید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی