فرات - پایگاه اشعار مذهبی

فرات سرور آب های دنیا و آخرت است و آب دو ناودان از ناودان های بهشت در آن جاریست

فرات - پایگاه اشعار مذهبی

فرات سرور آب های دنیا و آخرت است و آب دو ناودان از ناودان های بهشت در آن جاریست

✜ حــسـن تـب دارد، در خـواب گویـد نــزن سیـلـے 【ستمــگـر】 درد دارد):˙·٠•●♥

آخرین مطالب

یادش بخیر

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۱۲ ب.ظ
یادش به خیر ! ناله اگر جوش می گرفت
دست عمو مرا به سر دوش می گرفت

گاهی هم آفتاب نگاه پدر مرا
گلبوسه می نشاند و در آغوش می گرفت

آن گوشوارِ غرقه به خونم که جای خود
سیلی هم انتقام من از گوش می گرفت

گاه انتقام خصم زما بهر ناله بود
گاهی تقاص از لب خاموش می گرفت

تنها شبیه مادر تو بود دخترت
دستی اگر به زخمیِ پهلوش می گرفت

  • جواد نصیر

نظرات  (۳)

  • جواد نصیر
  • افتادم آن شبی که زناقه به روی خاک
    ازترس مرده بودم اگر مادرم نبود
    ای روشن از طلوع تو صبح امید من
    در کودکی یتیم شدن باورم نبود
    تا زنده ام به جان تو مدیون زینبم
    جز او کسی به فکر من وخواهرم نبود
  • جواد نصیر
  • زندگی بی تو در این قافله سخت است پدر
    گذر عمر از این مرحله سخت است پدر

    دخترت تشنه اشک است ولی باور کن
    گریه کردن وسط هلهله سخت است پدر
  • جواد نصیر
  • بابا من ازفراقت مرده ام/ازشمر سیلی خورده ام
    این گونه که نیلی شده/از ضربت سیلی شده
    بابا ببین قدم خمید/سه ساله وموی سپید
    من داغ اصغر دیده ام/من نعش اکبر دیده ام
    من تازیانه خورده ام/همچون گلی پژمرده ام

    اغیثینی یا رقیه جان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی